Tuesday 28 March 2017

❤TERINGIN HAMIL DENGAN MUDAH❤

Alololo. Nomey nomey sangat kan kan? Gambo wajah kupu kupu syurga ni memang sama macam dalam gambar 4D. Comel saaaangat 👶🏻❤️
.
.
.
.
↪1 tahun perkahwinan, masih lagi & dikurniakan zuriat
- tak apa la, tunggu lagi mana tahu ada rezeki nanti.
.
↪3 tahun perkahwinan, belum dikurniakan zuriat
- aku nak anak tapi sampai sekarang belum ada rezeki lagi. Nak cuba tapi produk mahal, tunggu la mana tahu lps ni aku berjaya hamil
.
JOM HAMIL BERSAMA EHPS


📲 PM/Wasap HQ : 011-21663769 atau klik di tab NEGERI untuk lihat STOKIS/PENGEDAR yg berdekatan dgn anda.
.
↪5 thn perkahwinan, tak juga dikurniakan anak. Umur dah makin lanjut
- sakit hati aku bila orang cakap bila lagi nak ada anak sendiri. aku nak hamil, nak ikhtiar dengan produk subur, tapi mhl sangat.. biar la.. mana tahu lepas ni aku hamil
.
↪10 tahun perkahwinan, ada fibroid, tiub sebelah doktor cakap dah sumbat , hubby kurang subur.
- da tanya set subur, tp nti aku tikir lg la nk bli atau tidak.
.
↪11 thn kwin, doktor cakap nak bedah, risiko akan buang rahim..
- apa boleh buat, dah takde rezeki aku.
.
Jangan terlalu berserah. Kena usaha baru lah Tuhan bantu kita. Sahabat semua. Berusaha lah. Semoga kita berjaya. Rezeki Allah tu pasti untuk umatnya. Amin.
.
SUPPERRICH PUTERI VANILLA (SPV) dan RAJA ABI CAFE (RAC) mampu membuatkan Impak berganda kepada kehidupan anda sebagai PASANGAN BAHAGIA.

Ianya mampu menyuburkan rahim dengan cara menstabilkan hormon di dalam tubuh badan anda terlebih dahulu. Apabila hormon sudah stabil, proses dalam tubuh badan juga akan menjadi NORMAL.
.
Tak susah pun. Perbetulkan dalaman dan yang lain bakal menyusul.
Impian takkan jadi kenyataan tanpa usaha.
.
JOM HAMIL BERSAMA EHPS 📲 PM/Wasap HQ : 011-21663769 atau klik di tab NEGERI untuk lihat STOKIS/PENGEDAR yg berdekatan dgn anda


*gambar ihsan dari page : Dunia Ibu Mengandung & Si Manja.
#UsahaDoaTawakal #SpvBerjayaHamil

No comments:

Post a Comment