Tuesday 28 February 2017

I Love My Life, Smile & Be Happy



Assalamu'alaikum warahmatullah.
.
Salam Selasa Aura Pink-Purple, Aura Kasih sayang buat Jutawan Dermawan EHPS Rich & Beauty, sahabat-sahabat kesayangan BB Eida semuanya. Saaayang u olls taw taw.







.
Allahhumma yassir wala tuasir.
Moga Allah mudahkan segala urusan kita semua hari ini InshaaAllah.
.
Alhamdulillah, masih diberi peluang untuk bernafas dan kesihatan yang baik dan sempurna.Saya doakan sahabat yang membaca post ini diberi kesihatan yang baik juga, semakin bahagia, menjadi insan luar biasa, kuat semangat, magnet rezeki, rezeki kewangan yang melimpah limpah, rezeki kaya dan berjaya, bebas semua hutang piutang dan paaaling utama diredhai Allah. Allahumma Aminn. Selamat pagi sahabat!
.
Siapa nak share dengan saya apa plan harini? ingat taw plan kita di pagi hari setiap hari menentukan kejayaan plan kita sepanjang hari. Plan kita setiap hari menentukan kejayaan kita sepanjang bulan. Begitu lah seterusnya.
.
Keep on zikir yang baik baik. contoh:
~ daku kaya untuk bantu ramai orang. BESt! BEST! BEST!
~ perniagaan daku luar biasa berjaya. BESt! BEST! BEST!
~ daku menjadi contoh dan inspirasi ramai orang yang ingin berjaya. YES! YES! YES!
.
Haa dah zikir yang best best. Jangan lupakan selawat atas nabi sebanyak banyak nya. Kalau mampu buat 1000x, maka buat 1000x. ayatul kursi x 7, ummul kitab x 3, al waqiah x 7.
.
Jangan lupa juga hadiahkan Al fatihah dan diakan yang best best unyuk kedua ibu bapa kita dan mertua, keramat hidup (suami) kita, orang orang yang kita sayang dan sahabat-sahabat kita. Doa yang baik baik utk sahabat yang lain sama. InshaaAllah pasti orang lain ada yang mendoakan kita. GIVE FIRST.
.
**pssttt: Jangan kecam BB taw, sekali sekala fefeling cam gud gud jew . Yang penting kompiden gitew. Kannns. Hikhik. Yang penting happy & SAY NO to PHD. Peace Yo! Kbai.
.


Kredit:
#eidahasan
#FounderEHPS
#EHPSdihati

No comments:

Post a Comment