Tuesday 14 February 2017

[THROWBACK ~ 2015]


Bermula lah kisah indah..  31/Jan/2015, adalah tarikh Hi Tea pengedar & stokis bersama saya Selama 4 jam bersama bertempat di Puteri Pan Pacific Hotel..JB ternyata tak cukup masa.. happy banget deh.. 

wuppsss.. dalam pic hi tea tu ada plak mamat berjambang celebrity lass... yang interprem kannnn.. hehehe.. 




Lepas tu, travel ke KL, meeting bersama abang Afdlin Shauki, Alhamdulillah.. hasil perbincangan yang saaangat best untuk seminar dan sambungan perbincangan 'purple cow' untuk produk kami. Subhanallah.. Allah permudahkan segala urusan.. perjalanan saya dan PA cute omey2 saya Suerianni Mohd Salleh saaangat lancar.. kami tiba KL dalam masa 2jam setengah aje kott.. wuppsss.. jangan tanya brp km/j hehehe..



Malam tu kami meeting plak dengan wanita gojezz Wawa Idris.. best sangat dah jumpa.. tapi sayang tak boleh nak chit chat lama kannn.. well.. pape pun tetap best.. Matlamat kami sama.. dan jelas.. sama juga dengan kak Aida Aidaq .. wahhh.. saaangat best kan kak? heheh.. sahabat semua tak akan percaya begini murah yuran seminar yang kami kena kan ni.. berbanding dengan elmu yang anda dapat.


Last but not least.. perjumpaan dengan Datuk Dr Maznah Hamid.. Masyaa ALLAH.. banyak kot peluang yang kami dapat.. asalnya kami datang jumpa datuk adalah untuk urusan bisnes.. tapiii.. kami dapat lebih lebih lebih lebih lagi peluang dari datuk.. secara tak rasminya kami di lantik sebagai ketua persatuan usahawati bahagian selatan. Selain itu kami juga dipelawa untuk promote produk2 dan juga seminar kami dalam tv. Selain itu, Datuk sendiri willing nak promote produk kami.. masyaa ALLAH..Selain itu.. kami juga diberi peluang untung memberi seminar coaching anak-anak raja di istana negara, 
Masyaa ALLAH.. semua kami tak pernah sangka.. rezeki ini milik Allah.. kami hanya ingat satu.. jika kami tak kongsi.. kami berdosa.. kami harus kongski elmu yang kami ada.. Kami saaangat2 seronok, kerana diberi kepercayaan oleh datuk maznah.. dan sebenarnya ini semua diluar jagkaan kami. Allah tu baik sangat kann




Kredit to: #EidaHasan
CEO EHPS Marketing PLT

No comments:

Post a Comment