Wednesday 5 April 2017

THROWBACK: BILA GURU SERU!!!

Subhanallah.. Alhamdulillah.. AllahuAkbar.. Alhamdulillah..

Limpahan rezeki dari Allah.. tak sangka juga pagi ni dapat bertalu-talu mesej di telegram dan fb ucap tahniah.. Almaklumla line internet tengah slow.. tu yang lambat dapat berita.

MasyaaAllah rupanya guru menyeru. Sujud Syukur dan mengalir juga air mata ni. 
TQVM DAO atas segala ilmu. Memang tak akan ada guru yang sanggup turun padang yang betul-betul ikhlas memberi ilmu kepada kami anak anak didik. 

Untuk mereka yang FAST ACTION, pasti akan mendapat FAST RESULTS. Follow bulat-bulat apa yang guru ajar. Guru yang saaangat terbukti kesan elmunya. Bagi mereka yang main biola buang biola jauh-jauh. Tak ada faedah pun layan biola tu lama-lama. 200% yakin pada diri sendiri dan niat nak bantu orang lain pulak. 

BISNES bukan sebab nak KAYA semata. BISNES mesti nak untung tapi niat harus betul dan jelas. Jangan pentingkan diri sendiri. Sebab rezeki itu Allah punya.. 

Jadi.. memang tanggungjawab kita untuk membantu lebih raamai orang. Setakat ni saya beri 200% komitmen saya kepada team saya #TeamEHPS kerana saya ada impian, misi dan matlamat untuk mereka #JUTAWAN bersama #EHPS

Jika saya boleh, mereka juga boleh. Ramai pm saya untuk personal coaching. Untuk personal coaching saya belum terfikir untuk buat lagi. 

Alhamdulillah syukur YaAllah.. Allah permudahkan urusan kami.. Terima kasih keramat hidupku @burhanuddin75 .. ibu bapa.. adek beradek.. ipar duai..team EHPS yg awesome.. 

Credit :
Eida Hasan
Founder EHPS
.
#WeGetRichHelpingOthers
#ThankYouAllah #ThankYouDAO #AnakDidikDAO #DrAzizan #EidaHasan #JutawanSuriRumah

Image may contain: 3 people

No comments:

Post a Comment