Sunday 9 April 2017

FAQ tentang SuperRich Puteri Vanilla



Image may contain: 2 people, text


SOALAN 1 : BERAPA HARGA SPV & KUANTITI ??


JAWAPAN:
RM69 SEM (SEMENANJUNG)
RM74 SS (SABAH SARAWAK)
ADD RM8 SEM & RM10 SS UNTUK KOS PENGHANTARAN


SOALAN 2 : APA KANDUNGAN SPV ??

JAWAPAN :
Pueraria Mirifica, Manjakani, Collagen (Fish), Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Soy Protein, Habbatussauda, Oligo Fruktosa, Kurma & Biji Anggur.


SOALAN 3: SIAPA PATUT AMALKAN SPV ??

JAWAPAN:
1. WANITA PERAWAN.. seawal 4 hari ia menjadikan susuk badan anda berubah. Rupa mukabumi yang mendatar menjadi beralun dan berombak. Penampakan rupa bentuk payudara yang montok dan ampuh juga bentuk punggung yang naik bulat dan pejal.
2. WANITA YANG BERGELAR ISTERI.. seawal 4 hari ia menyebabkan mata suami anda yang rabun menjadi celik bersinar disebabkan susuk tubuh anda yang berstatus Mak Dara Anak Lapan berubah menjadi Anak Dara Pujaan di malam pertama. Lurah yang hambar kembali menjadi Lurah Dalam. Lorong yang Longgar kembali menjadi Ketat dan Grip yang Super Hebat!
3. WANITA YANG SEDANG BERPANTANG/LEPAS BERSALIN/SEDANG MENYUSUKAN ANAK..SuperRich Perfect Lady mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengecutkan rahim, mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor) serta memperbanyakkan susu badan. Ia jua menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.
4. WANITA YANG SEDANG BERUSAHA MENDAPATKAN ZURIAT..SPL mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat.

SOALAN 4: KENAPA TIADA PERUBAHAN SELEPAS AMALKAN SPV SELEPAS 1 BULAN??

JAWAPAN:
1. TOKSIN
Toksin yang banyak dalam badan, terutamanya yg menyekat kat saluran usus pon boleh melambatkan penyerapan zat. SPV akan mencuci buang toksin sehingga habis,baru kesan aka khasiat SPV akan diperolehi.

2. METABOLISME
Kadar metabolisme yang rendah juga boleh melambatkan proses penyerapan khasiat.

3. AIR MASAK
Kurangnya minum air masak punca SPV lambat bertindak. Air masak merupakan ejen penting menyerap khasiat dengan cepat dan merupakan ejen penting yang membantu menyahtoksin dan bendasing dalam badan melalui peluh dan perkumuhan dengan cepat.

4. USIA
Makin tua usia seseorang,makin lambat penyerapan khasiat.KENAPA??Kerana semakin banyak kandungan toxin di dalam badan yang perlu dinyahkan dahulu dan kadar metabolisme yg semakin rendah untuk menyerap khasiat.


SOALAN 5 : ADAKAH SPV DIKIRA MAKANAN SUNNAH ??

JAWAPAN :
TIDAK.SPV tidak dijenamakan sebagai makanan sunnah tetapi hanya memasukkan makanan sunnah dan gabungan beberapa buah2an dan bahan lain seperti kolegen dari sirip ikan kod utk tujuan pemulihan dalam tubuh dan khasiat seumpama dengannya.

SOALAN 6 : ADAKAH SPV BOLEH DIAMBIL KETIKA PERIOD ??
 
JAWAPAN :
Boleh. Sebab ianya minuman bukan pil. Minuman menyerap terus ke dalam tubuh berbanding pil yang memakan masa untuk diserap.

SOALAN 7 : KENAPA MINUM SPV BOLEH MENYEBABKAN RAJIN NAK KENCING?? SAKIT KEPALA & LENGUH-LENGUH BADAN ??

JAWAPAN :
Bila minum air masak yang banyak,kita sememangnya mudah nak kencing.Tandanya bagus kerana SPV sedang cuci buah pinggang dan sedang menyahtoksin serta bendasing dalam badan.Lama2 sistem dalam badan serasi dengan keadaan dia minum air lebih.
Kurangnya minum air masak dan amalan pemakanan yang tak seimbang punca berlaku sakit kepala,lenguh-lenguh badan dan sbgnya. Ini kerana,badan mengandungi angin dan toksin yang banyak dan perlu disingkirkan terlebih dahulu dengan mengamalkan air masak yang banyak.

SOALAN 8 : KENAPA MUMMY BF TAK DAPAT PAYUDARA YANG DIIDAMKAN LEPAS AMALKAN SPV ??
JAWAPAN :
Sememangnya bagi ibu yang sedang menyusukan bayi akan mengambil masa untuk mendapatkan payudara tegang dan montok disebabkan anak menghisap susu. Namun,SPV boleh memejalkan dan mengimbangkan saiz payudara ibu-ibu yang breastfeeding.
.
.
Berminat nak Dapatkan SPV?

Klik tab NEGERI untuk dapatkan PENGEDAR sah kami.
Atau boleh Whatsapp "SPV" ke 011-21663769

No comments:

Post a Comment