Tuesday 5 December 2017

Soal Jawab Tentang Puteri Vanilla (SPV)

SOALAN 1 : BERAPA HARGA SPV & KUANTITI ??
.
JAWAPAN:
RM69 SEM (SEMENANJUNG)
RM74 SS (SABAH SARAWAK)
ADD RM7 SEM & RM10 SS UNTUK KOS PENGHANTARAN
15 Sachets/box





.
=================================================================
SOALAN 2 : APA KANDUNGAN SPV ??
.
JAWAPAN :
Pueraria Mirifica, Manjakani, BeetRoot, Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Kernel Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Habbatussauda, Oligo Fruktosa, Kurma & Biji Anggur.
.
=================================================================
SOALAN 3: SIAPA PATUT AMALKAN SPV ??
.
JAWAPAN:
.
i. WANITA PERAWAN.
Seawal 4 hari ia menjadikan susuk badan anda berubah. Rupa mukabumi yang mendatar menjadi beralun dan berombak. Penampakan rupa bentuk payudara yang montok dan ampuh juga bentuk punggung yang naik bulat dan pejal.
.
ii. WANITA YANG BERGELAR ISTERI.
Seawal 4 hari ia menyebabkan mata suami anda yang rabun menjadi celik bersinar disebabkan susuk tubuh anda yang berstatus Mak Dara Anak Lapan berubah menjadi Anak Dara Pujaan di malam pertama. Lurah yang hambar kembali menjadi Lurah Dalam. Mana mana yang longgar akan jadi mantop "Super Hebat"!
.
iii. WANITA YANG SEDANG BERPANTANG/LEPAS BERSALIN/SEDANG MENYUSUKAN ANAK.
SPV mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman dan luaran, mengecutkan rahim, mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor), hilangkan bau darah, hilangkan bau peluh wanita ketika berpantang, tak ada lagi istilah angin meroyan, ibu lebih tenang walau baby asik berjaga malam, muka nampak bermaya (tak ada lagi muka pucat lesi tak bermaya), serta memperbanyakkan susu badan. Ia juga menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.
.
iv. WANITA YANG SEDANG BERUSAHA MENDAPATKAN ZURIAT.
SPV mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat. Apabila hormon dah stabil, barulah benih wanita berkualiti. Rahim pun dah standby dan subur.
.
=================================================================
SOALAN 4: KENAPA TIADA PERUBAHAN SELEPAS AMALKAN SPV SELEPAS 1 BULAN SEDANGKAN ORANG LAIN, 1 HARI DAH MERASA KESAN??
.
JAWAPAN:
.
i. TOKSIN
Toksin yang banyak dalam badan, terutamanya yang tersekat di saluran usus pon boleh melambatkan penyerapan zat. SPV akan mencuci buang toksin sehingga habis, baru kesan/khasiat SPV akan dapat dirasai.
.
ii. METABOLISME
Kadar metabolisme yang rendah juga boleh melambatkan proses penyerapan khasiat.
.
iii. AIR MASAK
Kurangnya minum air masak punca SPV lambat bertindak. Air masak merupakan ejen penting menyerap khasiat dengan cepat dan merupakan ejen penting yang membantu menyahtoksin dan bendasing dalam badan melalui peluh dan perkumuhan dengan cepat. Minum 3 liter sehari. (Selagi air kencing warna kuning, maksudnya tubuh masih kurang air).
.
iv. USIA
Makin tua usia seseorang, makin lambat penyerapan khasiat.KENAPA?? Kerana semakin banyak kandungan toxin di dalam badan yang perlu dinyahkan dahulu dan kadar metabolisme yang semakin rendah untuk menyerap khasiat.
.
=================================================================
SOALAN 5 : ADAKAH SPV DIKIRA MAKANAN SUNNAH ??
.
JAWAPAN :
.
TIDAK. SPV tidak dijenamakan sebagai makanan sunnah tetapi hanya memasukkan beberapa makanan sunnah dan gabungan beberapa buah buahan serta bahan lain seperti ubi bit, apricot kernel, grape seed untuk tujuan pemulihan dalam tubuh dan khasiat seumpama dengannya.
.
=================================================================
SOALAN 6 : ADAKAH SPV BOLEH DIAMBIL KETIKA PERIOD ??
.
JAWAPAN :
.
Boleh. Sebab ianya minuman berasaskan tumbuhan/buah, bukan JAMU. Minuman menyerap terus ke dalam tubuh berbanding pil yang memakan masa untuk diserap.


.
=================================================================
SOALAN 7 : KENAPA MINUM SPV BOLEH MENYEBABKAN RAJIN NAK KENCING?? SAKIT KEPALA, LOYA & LENGUH-LENGUH BADAN ??
.
JAWAPAN :Bila minum air masak yang banyak,kita sememangnya mudah nak kencing.Tandanya bagus kerana SPV sedang cuci buah pinggang dan sedang menyahtoksin serta bendasing dalam badan. Lama lama sistem dalam badan serasi dengan keadaan dia minum air lebih.
.
Kurangnya minum air masak dan amalan pemakanan yang tak seimbang punca berlaku sakit kepala/loya, lenguh-lenguh badan dan sebagainya. Ini kerana, tubuh badan mengandungi angin dan toksin yang banyak dan perlu disingkirkan terlebih dahulu dengan mengamalkan air masak yang banyak. Elakkan makan makanan yang sejuk dan elakkan minum minuman yang sejuk/berais.
.
=================================================================
SOALAN 8 : KENAPA MUMMY BF TAK DAPAT PAYUDARA YANG DIIDAMKAN LEPAS AMALKAN SPV ??
.
JAWAPAN :
.
Sememangnya bagi ibu yang sedang menyusukan bayi akan mengambil masa untuk mendapatkan payudara tegang dan montok disebabkan anak menyusu. Namun, SPV boleh memejalkan dan mengimbangkan saiz (maintain) payudara ibu-ibu yang breastfeeding.










.
#SoalJawab
#SPV
#PuteriVanilla
#EHPSdihati


No comments:

Post a Comment